Thursday 4 September 2014

მეოთხე დღის რეფლექსია

                       მეოთხე დღის რეფლექსია                                                                                                       --     საკმაოდ ნაყოფიერი გამოდგა ეს დღე. ჩემს ბლოგზე დავათვალიერე ჩემი post-ები, გავუგზავნე კომენტარები ჩევს მეგობრებს დათოს ბლოგში წავიკითხე შპარგალკა , ძალიან მომეწონა და გამოვიყენებ პრაქტიკიში.                                                                                       --- განვიხილეთ მოდული 2-სასწავლო პროექტის დაგეგმვა აქტივობა 1- სტანდარტებისა და  მიზნების რუბრიკა, რომელიც შევინახე ჩემს საქაღალდეში.                              ----ინტელის რესურსებიდან ჩემს საქაღალდეში შევინახე   ბრეინშტორმინგის კითხვები და შევავსე რამოდენიმე თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.       

1 comment:

  1. მე დარწმუნებული ვარ, რომ შენ წარმატებულად გაართმევ თავს ყველა დავალებას, გისურვებ წარმატებებს

    ReplyDelete